Son zamanlardaki forumdaki bu illegal olaylara forumda tepki gösterilmemesi çok dikkatimi çekti. Çünkü ortada legal bir Google sözleşmesi var, siz buna aykırı iş yaptığınıza göre yaptığınız şey illegal.
İllegal olmasını geçtim etik değil. Birisinin saatlerce belki günlerce oluşturmak için çabaladığı içerikleri tabiri caiz ise çalıyorsunuz. Ya da yapay zekaya oluşturtuyorsunuz. İşin sonunda insanları ekmek teknelerinden ediyorsunuz. Hakkıyla para kazanmak isteyen insanların sitelerini geriye düşürüyorsunuz. Google da bir şeyler öğrenmek isteyen insanları engelliyorsunuz.
Google izin veriyor banane kardeşim argümanını savunacaksanız da mantıksız bir argüman. Etik olmayıp serbest olan bir çok olay var. Yapılabiliyor olması yapabileceğiniz anlamına gelmiyor. Ne diyeyim, başkalarının emeğini hiçe sayıp onların yerini kaparken kolay gelsin.
Katılıyorum. Daha da trajikomik tarafı ise aynı kişiler hem spamdan bıktık diye konular açıp hem de bu ve benzeri konulara başarılar, takip yazıyorlar. Başarılar diledikleri olay yüzünden yüzlerce kişi sırlamadan düşüyor kendileri de bu sıralamada muhtemelen.
Ya da bu şunun gibi adwordscu arkadaş ile anlaşıp 1 kuruşa reklam verip sonra kendi sitesinde de 1 kuruş tbm görünce isyan eden tipler.