Son zamanlardaki forumdaki bu illegal olaylara forumda tepki gösterilmemesi çok dikkatimi çekti. Çünkü ortada legal bir Google sözleşmesi var, siz buna aykırı iş yaptığınıza göre yaptığınız şey illegal.

İllegal olmasını geçtim etik değil. Birisinin saatlerce belki günlerce oluşturmak için çabaladığı içerikleri tabiri caiz ise çalıyorsunuz. Ya da yapay zekaya oluşturtuyorsunuz. İşin sonunda insanları ekmek teknelerinden ediyorsunuz. Hakkıyla para kazanmak isteyen insanların sitelerini geriye düşürüyorsunuz. Google’ da bir şeyler öğrenmek isteyen insanları engelliyorsunuz.

Google izin veriyor banane kardeşim argümanını savunacaksanız da mantıksız bir argüman. Etik olmayıp serbest olan bir çok olay var. Yapılabiliyor olması yapabileceğiniz anlamına gelmiyor. Ne diyeyim, başkalarının emeğini hiçe sayıp onların yerini kaparken kolay gelsin.