Köyde doğup, köy de yaşayan birisi olarak köy hayatı cidden zordur. Sosyal medya da video çekenlere imrenirsiniz lakin ; O video çekenlerin çoğu zengin köylü çocukları o koskoca çiftlikleri olankar varya aslında onlar para babası asıl köylü olanların hayatına bakın derim size. Sabah 6 da ayaktasin 20 yıldan fazladır hayvanlarla iç içe yaşıyorum insanlar kadar tehlikeli değiller hayvan konusuna gelirsek alt yapı artık çoğu köyde var. Hayatını kendin yazıp kendin oynamak zorunda kaldığın yerdir aslında köy. İmkanınız varsa , rahat bı hayatınız varsa o şekilde devam edin derim bı köylü olarak.