Hocam onlar sıkıntılı bence fiziksel sim kartı alın +1 numaranız oluyor 6 aylık süreniz oluyor sonra isterseniz 150 tl ile yenileyebiliyorsunuz bildiğiniz normal hat gibi telefona takıyorsunuz @simkartmarket; öneririm. Her yerde onay yapabilirsiniz.