Aynen oyle ....
Bir koylu olarak ilave edeyim koyde yasamak oyle gorundugu kolay degildir tarlada irgatlik yapmadan sirtinda yuk tasimadan tvlerde goruldugu gibi degildir sabah erkenden bahcelerle ugrasmak ekip bicmek aksam eve gelince de hayvanlarla ugrasmak ertesi sabah erkenden sagmak sonra gun icinde bir kez daga sagmak ekmek yapmak vesaire vesaire gercek koy hayati emek ister tarim yoksa digerleri koy hayati sayilmaz