Herkese merhabalar,

Sizce anahtar kelimeler, eşleşme türü nasıl olmalı ? Çok fazla alakasız arama geliyor gibi bu yüzden

Geniş eşleşme - sıralı eşleşme - tam eşleşme

Bilgi sahibi arkadaşlardan fikir bekliyorum