StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık, benlik bir problem yok. Genel manada kimse bu riske girmez virüs olmadığını bilse dahi. .Exe dışında farklı şekilde yapıp paylaşsanız bence sizin içinde güzel olur.
Ücretsiz olduğu için galiba ön yargı ile yaklaşılıyor kendileri bilir hocam. Ücretli olarak isteyen olursa web tabanlı olarak yapabilirim.