benim bi yurtdisi ucusunda bavulum kaybolmustu (:
boyle durumlarda thy icin 2010, amerika ucusundan bahsediyorum. icindeki esyalarin ortalama degerini istemislerdi ve o parayi bana vermislerdi
1 sefer ise laptopumun ekrani catlamisti
epey riskli, ucaktan bagaj indiren gorevliler pek dikkatli calismiyorlar. bunun sosyal medyada cok videosu var, firlatiyorlar resmen bavullari. fragile seyleri bavula koymamak gerekiyor bence epey riskli