Baştan söyleyeyim. Burada vatanseverlik ve milliyetçiliğin ideolojik tanımını yapmıyorum
Tüm bu çalkantılara rağmen yakın zamanda bir abim kendi ekibini kurarak bir iş başlattı.
Şuan toplam 5 kişiler ve 4-5 yeni arkadaş daha katılacak. Yani 9 kişi için bir istihdam oluştu diyebiliriz
Şimdi bunun size göre yorumu nedir?
Bana sorarsanız 9 kişinin aileleriyle beraber refahını arttırmasından daha ötedir. Çünkü alım gücü artan fertler toplumumuzdaki diğerlerini de kalkındırır.
Kasap, manav, otel, fırın bu ülkeden beslenen herkes çarpan etkisiyle kalkınır. Ve bu kelimenin tam anlamıyla vatana hizmettir.
Yani bazı şeyleri otoritelerin tekeline bırakmaya gerek yok demek istiyorum
Birey önce kendine ve sonra çevresine katkı sağladığı sürece en vatansever, en milliyetçi kişidir bana göre
Sizin de kendi tanımlarınız vardır elbette. Saygı duyar ve iyi forumlar dilerim