imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bir gruba gönüllü olarak logo yaptım, logo çok beğenildi ve tüm Türkiye genelinde hem fiziksel hem de sanal ortamda kullanıldı. Fakat sonradan duydum ki grup içinden biri logoyu üstlenmiş ve kendi yapmış gibi yansıtmış. Ayrıca şöyle bir detay da var, ben logonun çalışma dosyalarını teslim etmedim. Sadece örnek attım, attığım örneği kullanmışlar. Her neyse, başta neyse dedim geçtim ama sonraları içime dert oldu.

Bu durumda telif hakkı konusunda ne yapabilirim? Bütün konuşmalar, kanıtlar vs. elimde mevcut. Bu arada grup diye bahsettiğim yapı hakkında fazla bilgi vermek istemiyorum ama önem sırası (genel anlamda) Türkiye'de ilk 3'e girer.
Merhabalar.

Logoyu gönderdiğiniz kişiye herhangi bir izin vermediyseniz Bu şekilde bir kullanım hakları bulunmamaktadır.
Profilimdeki bağlantılardan ulaşabilirseniz kanıtlarınızı inceleyip net bir şeyler söyleyebilirim.

İyi forumlar