Ne yiyip ne içiyorsunuz arkadaş siz , bu ne saçmalık

Başka kız resmi niye koyuyorsunuz. Oda başka erkeklerin resmini koysun. Öyle söyleyin adil eşit olmuş olur , ortada sorun kalmaz.