Arkadaşlar merhaba. Android tarafında onesignal entegrasyonlarında sorun yok. Bildirimler gidiyor ancak android tarafında bildirime tıklayınca hiçbirşey olmuyor. Bildirimde kayboluyor. Uygulamayıda açmıyor. Ne yapmak gerekir bilgisi olan ?