merhaba arkadaşlar wisecp ye geçiş yapıyorum fakat normal verilen kurulum dosyasi ile kurulumu başarılı bir şekilde yaptım ama sacma bir durum mevcut kurulum ile gelen urun gruplarinda var olan ürünler sitede görünüyor yalniz yönetim panelinden bu ürünlerin hic birini goremiyorum yeni urun ekledigimde siteye yansıyor ama bu urunde ayni şekilde yönetim panelinde yer almıyor bu sorunu yaşayan başkası oldumu yada farkli bir durum mu mevcut varsa yardimci olabilecek meslektaşlarim yada şimdiden teşekkür ederim