Butonun kaynak kodlarının sadece ilgili şablonda olduğuna emin misiniz? Diğer türlü banada önbellekten kaynaklanıyor gibi geldi. Ayrıca kaynak kodlardan değiştiriyorsanız panelde böyle bir özelleştirme seçeneğinin olmaması gerekir. Son yol olarak kaynak kodlarına bakılır. Dilerseniz bilgilerinizi iletebilirsiniz.