Hocam kimse evladını atmaz sokağa ama göreceğim tepkilerden dolayı evden atılsam daha az zoruma gider bir sürü borç var ailemin bu borcu onlara söylersem evde huzur denen bişey kalmaz yaptım bir cahillik yapacak bişey yok
hocam ozaman öle yazın lütfen şu zor günlerde birde siz insanları bu şekilde alarga etmeyin keşke pc vs olsa elimizden geldiğince size yardımcı olmak isterdik lakin telefondan yapabilceğiniz bir işimiz ne yazıkki yok :/