Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle evden atarlar nedir ya hocam ?
yani bir aile 20k₺ için çocuğunu evden atıyorsa zaten orda durma git sokakta çalış daha iyi sonrasında diyeceğim telefon üzerinden aktif oalrak nasıl kazanırsınız bilmiyorum ben sadece şans eseri mesajınızı okuyup tepkimi ortaya koymak istedim yanlış anlamayın beni.. belki biraz kızarlar eyvalalh ama hak etmişsiniz. ama evden atmak nedir hocam ? kedi yavrusumusun sen ? yada kendini evde fazlalıkmı görüyorsunuz lütfen aileniz i buakdar kötü göstermeyin hiç yakışık bir durum değil. şahsen çocuklarımın hataları benim hatamdır. olarak görürüm hep ailenizi karşınıza alıp bunun bir hata olduğunu ve en kısa süre içerisinde giderebilceğinizi söleye bilirsiniz asgari ücretle biryerde çalışsanız gine 2 ayda ödersiniz..
eğer mesajıma kızıyorsanız report edip sildirin lütfen ama sonuna kadar haklı olduğumu düşünüyorum.
Hocam kimse evladını atmaz sokağa ama göreceğim tepkilerden dolayı evden atılsam daha az zoruma gider bir sürü borç var ailemin bu borcu onlara söylersem evde huzur denen bişey kalmaz yaptım bir cahillik yapacak bişey yok