Herkese hayırlı günler. Bir arkadaştan adsense almıştım. Siteme ekledim onay aldı hemen akabinde reklam kısıtlama geldi. Bu bir kaç ay sürdü. Sonra siteyi sildim gene başvurdum. Gene onay aldı ve yine akabinde reklam kısıtlama geldi. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?