seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim mekanını cennet etsin Hocam , geride kalanlara sabır versin inşaAallah. Kızılay deyince cinlerim tepeme çıkıyor artık. Ben son 5-6 senedir kan bağışlamam , kızılay ürünlerini almam.
Amin Allah razı olsun inşallah. Lütfen bundan sonra değişimle birlikte bağışlayalım kanlarımızı

KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah rahmet eylesin.Hiç dede kaybetme veya nene kaybetme acısını bilmiyorum dördüde ben doğmadan önce vefat etmiş.
Allah razı olsun, sizlerinde başı sağolsun mekanları cennet olsun inşallah.