Rabbim mekanını cennet etsin Hocam , geride kalanlara sabır versin inşaAallah. Kızılay deyince cinlerim tepeme çıkıyor artık. Ben son 5-6 senedir kan bağışlamam , kızılay ürünlerini almam.
Amin Allah razı olsun inşallah. Lütfen bundan sonra değişimle birlikte bağışlayalım kanlarımızı
Allah rahmet eylesin.Hiç dede kaybetme veya nene kaybetme acısını bilmiyorum dördüde ben doğmadan önce vefat etmiş.
Allah razı olsun, sizlerinde başı sağolsun mekanları cennet olsun inşallah.