Rabbim mekanını cennet etsin Hocam , geride kalanlara sabır versin inşaAallah. Kızılay deyince cinlerim tepeme çıkıyor artık. Ben son 5-6 senedir kan bağışlamam , kızılay ürünlerini almam.