Dedemi 1 Hafta önce kaybettik, kan ihtiyacımız vardı 30 ünite ve buna erişim sağlayamadık her yerde paylaşmıştık oysa,
öncelikle bir sitemim var Kızılay'ın kan stoğunun olmamasından kaynaklı Dedemi ameliyata alamadılar ve Vefaat etti, bu kurumu bu hale getirenlerin Allah belasını versin.



rica etsem bir Fatiha okuyabilir miyiz ?
teşekkür ederim.

( bu sürede birçok iş yaptığım arkadaşlarla iletişimim kesildi dönüş yapamadım hiçbirine tabi haklı olarak şikayet konuları açıldı bu durumdan ötürü kusura bakmasınlar haklarını helal etsinler, ban ulaşamayan kim varsa rica etsem şuan ulaşabilirler mi )