ayar oluyorum letgoya. yııllardır konumu düzeltmekten sıkıldım. düzeltiyorum çapı biraz küçültüyorum ki diğer şehrin ilçelerinden bir şeyler görünmesin diye ama kendi kendine değişip duruyor. tamamen çöp