@alpertan; Hesabıda Gözümde Oldukça Şüphe Uyandırdı. İki Kişiyide Davet Etmiş Ve İkisi İle De Ticaret Var

Belki Biraz Detaylı Araştırsam Bir Çok Kullanıcının Herşeyini Ortaya Döktüğüm Gibi Bunuda Yaparım Ama Zaman Kaybı
Merhaba, konunun benimle hiçbir ilgisi yoktur. Bana neden döndü anlamadım bile

Yüzlerce ticaret yaptım 3 sene içerisinde bu forumda. Bilenler bilir tanıyanlar tanır.
Davetler reelden tanıdıklarım olduğu, ticaretler ise yaşça küçüklerim olduğu için tarafımizca birbirimizi DESTEKLEMEK için gerçekleşmiştir. Bunda herhangi bir yanlışlık göremiyorum, kiminle ticaret yapacağım sadece şahsımı ilgilendirir.
Multi olduğumu düşünürseniz de kimlik istenebilir. Benim hiçbir problemim yok. Oldukça rahatım ve bu platformda olmaktan mutluyum