Slayetan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir nevşehirli diğer nevşehirliye r10 da denk geldik varmı hocam başka sorun ?
@BilalBayar;bu arkadaşlardan dekont ve inceleme talep ediyoruz