Konu Dışı: Kategori seçip "Konu Aç" diyoruz. Sonra derdimizi anlatıyoruz. Konu açmadan önce bazı kurallar olabilir. Onlar konu açarken görüyorsunuz. Onu okuduktan sonra konuyu o şekilde doldurarak konuyu açıyoruz.
tekrardan rahatsız ediyorum değerli hocam, bende konu dışı kısmı yok, tam olarak hangi tarafda oluyor? galiba bana izin vermiyorlar konu açmaya