Diğer kısımlarda haklı olabilirsiniz ancak mybb benim olsaydı kısmı gereksiz geldi hocam bana.

Zaten yazının başından sonuna kadar yazdığınız her şey yeni sistem. Sizde bunu yapabilirsiniz. Sıfırdan bir mybb yazıp satabilirsiniz. Ancak sizin yapmak istememe sebebiniz ile mybb'nin yapmama sebebi tamamen aynı.

Artık neredeyse kimse forum yazılımı kullanmıyor. Ekmeği yediler bitti. Bu saatten sonra 300 harcayıp 400 kazanmaya uğraşmıyorlar. Ha WordPress rakibi dersen ücretsiz bir versiyon varken kimse ücret ödemez yine aynı kapıya çıkar.

Burada yanlış yaptıkları en büyük şey hataları düzeltemek ve gereksiz sözler vermek. Onun dışında beklentiyi yüksek tutmamak lazım