merhabalar, konuyla alakası yok kusura bakmayında, siz r10 bu gibi konuları nasıl açıyorsunuz? 2 gündür bakıyorum her yere bir türlü bulamadım arkadaş, r10 yazdım dönüş sağlanmadı, birisi bana yardımcı olabilirmi?