bana 2 tane w*rez eklenti satan üye 3 gün ceza aldı. şikayet açın ancak yaptırımlar caydırıcı değil malesef bu konuda. allah bilir benden önce kaç kişiye sattı da millet farkına varmadı, ve 3 günlük ceza ile satmaya da devam edecektir muhtemelen.

orjinal satıyorum diyip w*arez satmanın d*landırmaktan farkı yoktur ve çok daha ağır ceza yemelidir.