Konu
R10'da Bilinsede kullanılmayan bir Özellik.
15-05-2023, 22:32:45
#32
sesusera
ALT + Sağ Yön Tuşu ile sayfa geçişi özelliğini harika buluyor ve sık kullanıyorum aynı şekilde mesajı göndermek için ALT + S kullanmak gerçekten çok kullanışlı.