caneraltinel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortaklı iş er yada geç sarpa sarıyor. benim avantajım tüm yetkileri üstümde toplamıştım o yüzden maddi zararım olmadı yani ortağım tarafından dolandırılmadım ama denedi. iş yükü konusunda anlaşamadık. bu arada 15 yıllık arkadaşımdı ortağım. şuan konuşmuyoruz 2 senedir mesela. o yüzden aşırı dikkat edilmesi gereken konu ortalık.
Aynen öyle iş gününde mesela anlasmazliklar bütçe konusunda o der benim hakkım bu değil falan er ya da geç olacak şeyler.