entegra ile 1 sene çalıştım ve son 6 ay hiç kullanmadım, sürekli sıkıntı yaşadım, teknik destekleri gayet iyi ancak yazılımlarının öyle olduğunu söyleyemem, eğer çok fazla ürününüz yoksa manuel kulllanmanızı öneririm ancak xml ile yüklüyorsanız mecburen bir yazılım'a ihtiyacım var ve önerim başka bir yazılım kullanmanız,