arkadaşlar hdmi , vga , dönüştürücü , çoğaltıcı her şeyi denedim yok olmuyor. bir ton param gitti. Eyefinity denen bir şey varmış sanırım ondan dolayı olmuyor. ne yapmam gerekiyor.