Arkadaşlar Azerbaycanda yaşadığım için ödeme yapamıyorum. Eskiden, askere gİtmeden önce,Wise kullanıyordum. Şimdi şifresini unuttuğum için wise kullanamıyorum. Bir çok ticaretimi onunla yaptım. Şimdi başka bir yolu varmı. Yardımcı olurmusunuz. Bizim buralarda banka kartına drek olara para gönderimi var. Kartın numarasına. Türkiyede nasıl bilmiyorum