Başınız sağolsun.
Son yasa değişikliğinden haberim yok ama bundan sanırım 10 sene öncesinde anneannem vefat ettikten 10 gün sonra maaşını çektik. Biz o ayın da maaşını verirler diye düşündük, kartı atm ye sokunca maaşın yattığını gördük. Ama öyle olmuyormuş. Ölüm belgesi bankaya ulaşınca yasal faiziyle bizden ücreti geri talep ettiler. Gidip ödedik.
Ölüm olduğunda nasılsa bu ayın da maaşı vardı diye gidip çekmeye kalkmayın. Aksi halde banka ücreti sizden geri alacaktır.