Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin.
Resmi ölüm tarihinden sonra emeklilik hakları kaybedildiğinden çekmemeniz sağlıklı olacaktır.
O paraya zaten bir süre sonra bloke gelecektir, eğer çekerseniz de hesap eksiye düşürülür ardından sgk bu tutarı sizden tahsil edecektir.
Diğer arkadaşların belirttiği mevzuat için sgk'ya başvurmak ve şartları karşılıyorsanız kendinize maaş bağlatmanız gerekiyor, babanızın adına yatan maaşı kullanamazsınız.