Meclisi Ak Parti aldı. Yani cumhurbaşkanı 2. Tura kalsa dahi, meclis çoğunluğu kim ne derse o olur. Kılıçdaroğlu'nun vaatler bu durumda biraz çürümüş oluyor anladığım kadarıyla, ben mi yanlış biliyorum. Aydınlatırsanız sevinirim arkadaşlar