Hocalarım merhabalar dün akşam iş için bana yazdılar forumdan, photoshop için ben işi yapiyordum karşı yani iş veren kişi photoshop ladihim fotoğrafın eksik taraflarını soyliye soyliye yaptım ve sonrasında her şey tamamlandı kendisi bana çalıştığını söyledi ve onu aradım yazdım cevap vermedi ve bende uyuya kalmışım sabah kalkıp paramı alacağımı zanneder Ken başka birine photoshopu yaptırmış.
3 keredir dolandiriliyorum ve 3 keredir paramı alamıyorum ne olacak bu dolandırıcıların halı ogrenciyim
Düzenleme ( yazım hatalari için kusura bakmayın)