Saat 02.41'de açmışsınız hocam konuyu, 19-20 saatlik mesafeyi uçakla gitmeyecekseniz zaten yetişemezsiniz. Ben 1 oy 1 oydur diye düşünenlerdenim keşke bu duruma çok daha önce çözüm arayışına girseydiniz. Asrın seçimi olarak adlandırılan ve geleceğimizi çok büyük oranda etkileyecek bu seçimde oy kullanmamak bence çok yanlış. İmkanınız varsa uçakla gidip dönseniz güzel olacaktır.