Merhabalar hayırlı geceler oy kullanmak istiyorum fakat Evimden yani oy kullanacağım şehirden 19-20 Saatlik uzaktayım gurbette çalışıyorum gitmek içinde yaklaşık 2bin tl gidiş geliş yol masrafım olur durumum da o kadar iyi değil gidemiycem yani bunun için destek çıkan kuruluş varmı acaba bi arkadaş belediye yol parası yatırıyor dedi ama pek inandırıcı gelmedi