Qokhantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıyorum ve bire bir olmasa da yayınlıyorum.
Ajans haberleri detaylı ve uzun olur birebir görselleri ile alırsan sıkıntı olur.
Örnek veriyorum. Cumhurbaşkanı bir konuşma yaptı ajanstan alıp kopyalayıp paylaşırsan sıkıntı olmaz ama cumhurbaşkanı direk ajansa konuşmuşsa onu alırsan sıkıntı olur.
Ajanslara kayitli sahada yuzlerce calisan ve bu calisanlarin haberlerlerini duzenleyen yine bir dunya editor var.Haber ajanslarinin isi haberi bulmak ve bunu haber kanallari veya internet sitelerine sunmak.Bu yuzden de herhangi bir ajansa kayit olmaniz gerekiyor ki o ajansa ait haberleri yayinlayabilesiniz.Yani adamlarin para kazanma olayi bu ve reklamlar.

Sen diyorsun ki bu sorun degil herkes haberi cekebilir.Bilmiyorsun bari yorum yapma kardesim.Radyo televizyon mezunuyum ben bana da cevap verme.