Bu herkeste oluyor. tamamen teknolojik aletlerden kaynaklandığını düşünüyorum. Bazı günler hiç bilgisayar veya telefona bakmayınca çok dinç hissediyorum ve unuttuğum olmuyor. Özellikle gece geç yatıp sabah erken kalkıp üstüne saatlerce bilgisayar ekranına bakınca yaptığınız her şeyi konsantre olmadan yaptığınız için hatırlamıyorsunuz. O işi yapıyorsunuz ama yaparken aklınız oraya odaklanmıyor. Ve unutuyorsunuz. Temel sebebi bu
Olabilir, bakalım doktor ne diyecek