markette b12 li sakız vardı o çok işime yaramıştı denemeni öneririm
Aklımda, denk gelirse alayım
Bende de var hocam depresyon kaynakli o (:
Birçok sebebi var ama depresyonda değilim
Senin bu başlığı görünce bende unuttum 5 dk oncemi tribe girdim
haha

Geçmiş olsun
Sabah erken kalkın. Günde çok fazla çalışmayın. Bilgisayar başında uzun süre kalınca aklımız hep orda oluyor bu yüzden normal faaliyetleri unutuyoruz.
Bazı günler çok fazla kod yazdığımda aile içi konuşmaları bile unutuyodum
Sabah erken kalkıyorum aslında son birkaç gündür düzenli hayatım fakat bilmiyorum şuan ilk defa bu kadar unuttuğumu fark ettim