Merhabalar,
son birkaç gündür her şeyi unutmaya başladım. Mesela pencereyi kapatıyorum, 2 dakika sonra kapatmam gerektiğini düşünüp kalkıyorum pencere kapanmış. Kapattığıma dair bir şey hatırlayamıyorum. Az önce alışveriş yaptım, fişi falan aldım 2 dakika sonra kartı almadım sandım bir baktım kart cüzdanda. Bunun gibi çok fazla şeyler yaşamaya başladım. Sizce bunun sebebi nedir acaba daha önce yaşayanlar falan var mı? Genel fikir almak istiyorum. Google'da birçok şey yazıyor emin olamadım. Bir de sizin fikrinizi almak istiyorum.
Şimdi aşağıya şunu yazanlar olacak;

Doktora gitmek: x
Doktora sormak: x
R10'da konu açmak: ✔️



Randevu alacağım