Ya hocam yanlış anlamayın. Forumda yüzlerce kişi google yorum hizmeti veriyor.
Bu da etik değil netice de. Gitmediği yere güzel yorum atmak normal de. Kötü yorum atmak anormal mi.
Bana göre ikisi de etik değil. Ama önüne geçilebilecek bir durum yok bunun maalesef.