Geçen böyle bir mail gelmişti, değerlendirebilirsiniz.
Teşekkür ederim hocam ilginiz için
@Uretopia; hocam nerdeyse 2-3 yıldır kullanıyorum hiç sorun olmadı kampanyalardan faydalanmak içinde sürekli yeni hesap açıp domain alıyorum bazen sorun yaşıyorum arıyorum hemen düzeltiyorlar hiçbir şeyi sorun etmiyorlar bugüne kdar sorun yaşamadım firmayla
Buradan hesap açıyım o zaman teşekkür ederim hocam (: