niye emeğinle değilde başkasını emeğini çalarak iş yapıyorsunuz kurumsala para verdiyseniz o içerikler içinde para verin emeğinizle yaptırın
suçtur. cezası daha çok para cezası olur.
birisi benim içeriklerimi çaldı ondan konuyu açtım. bana ait içeriklere kullanıyor siteyi