beyler lütfen bilen birisi beni aydınlatsın lütfen aydınlatın beni normal hesap oluştururken 10/2 şüpheli ödeme alıyorum fakat eşik almaya çalıştığımda 10 hesap oluşturduysam 10 unda da şüpheli ödeme alıyorum bunun başka bir yöntemi mi var yoksa ben mi bi yerde yanlış yapıyorum lütfen söyleyin ya .Millet çatır çatır eşikli hesaplardan reklam açarken ben açamıyorum kafayı yiyeceğim.Her seferinde farklı kart farklı proxy farklı adres kullanıyorum buna rağmen askıya gidiyor hesap.Bilen biri yardımcı olabilir mi ya deneye deneye deneye 100 tane hesap çöpe gitti.2-3 tanesine itiraz ettim ertesi günü baktım askıdan çıkmış hesaplar fakat bu seferde ana reklamı girince ödenmemiş bir bakiye var diyerek askıya gitti hesap.Bu eşikli reklam açmanın bir yolu yok mu ? Nerede yanlış yapıyorum da askıya gidiyor bu hesaplar ya .