ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım ama üst üste olduğundan kabul etmemişti , red hiç almadım açıkçası sadece 30 40 gün önce gönderdim arada botla içerik çektim braktım bugünde onay aldı yaptığım hiç bişey yok aslında özel olan
Herkes adsense onay işine girdi. Bende dahil.
Bakalim çok onay alırsak satabilicez mi emin değilim.
Biraz yurtdişi çevre edinmek lazım.