Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Bekleyen derviş, muradına ermiş.
hocam okadar da bekletilmez ya biz 2 3 günde alışmışız onay almaya valla ihtiiyarlattı arttık