Antalya da tatile gitmiştim ahtapot yedim o zamanlar sahile yakın bir yerdi ve mekan boştu lüx gözüküyordu burda yenir galiba dedim zaten tatildeyiz parasına bakma menüde fiyat bile yazmıyordu ahtapot geldi yedik ama çok tereyağlıydı ben pek beğenmedim tadını belki başka yerde yesek daha lezzetli olabilirdi zamanında para parayken 500tl para ödemiştim o günden sonra da merak edip tekrar yemek istemedim hiç