forum cok gergin, biraz gevseyelim
simdi pek cogunuzun aydinlanma yasayacagi, yok artik diyecegi, kabullenmekte zorlayacagi bir bilgi verecegim.
arkadaslar, salatalik cogunuzun sandigi aksine bir sebze degil, meyvedir. inanmıyorsanız araştırın.
kimler gunesin icinden gecmiscesine aydinlandi?
dağılabilirsiniz